En kommentar


från Meddie.

Jag vill gärna lägga fram lite här om vad denna artikel säger, eftersom jag själv följer stenhårt om Michael blev muslim eller inte och det är det hela min blogg om honom handlar om. Jag hoppas verkligen att du publicerar denna kmt från mig.

I artikeln säger Pastor att han bad med Michael och hoppas på att Michael blev kristen! Men pastorn säger även att Michael VAR muslim! Om ni vill följa detta så kom gärna in på min blogg. För jag har i mina kmt på bloggen heta disskutioner om detta. Och just nu så tynger verkligen de faktan som jag har fått i hop än så länge att Michael blev muslim.

Jag hoppas att du godkänner denna kmt för det här ÄR en viktigt att det sanna kommer fram om Michael.
Kommentarer
Postat av: saga

det var så lite så :)

allt bra då?

2009-08-15 @ 12:06:10
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: malin

Tack så mycket =)

2009-08-15 @ 12:26:03
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: sagas

jo toppen :)

vad gör du då? :D

2009-08-15 @ 12:26:41
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: p

härlig blogg. älskar michael jackson!

sv. hah värst vad alla dissar ;)

2009-08-15 @ 12:27:30
URL: http://paaulina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hade du en annan header förut?

2009-08-15 @ 12:33:53
Postat av: Anonym

Vad menar du med den här meningen: Jag hoppas verkligen att du publicerar denna kmt från mig. ||-jag förstod ingenting.

2009-08-15 @ 13:08:33
Postat av: Hanna

Jag förstår verkligen inte varför det spelar så stor roll om MJ var muslim, Jehovas vittne eller kristen. Han var ''bara'' en vanlig människa, född med talanger såsom att dansa och sjunga. En entertainer så att säga.

Hans religion spelar ingen roll alls, det var ju det han gjorde på scenen som spelade roll.

2009-08-15 @ 14:11:54
Postat av: Meddie

Kmt är min förkortning av kommentar

Postat av: Meddie

Och tack så mycket för ditt stöd Mj-fanblogg! Kramar i massor..

Postat av: Meddie

Hanna:



Jag personligen tycker att det värdsliga är väldigt ointressant som då hur han var som musikier.



Jag ser till denna mans goda hjärta som han hade (Må Gud belöna honom för det, Ameen)



Och hans texter har jätte fina budskap i sig, annars så ser jag över det och i ett ljupare sätt på Michael, som en väldigt religös man som alltid älskade Gud och gjorde fina handlingar för den här världen, för dem som var mindre lottade.



Sjuka och fattiga.



Allt i denna värld är inte bara det vi ser framför våra ögon. Man måste söka djupare än så. För allt har en mening med denna jord och oss och livet.



Det är FÖR mig väldigt viktigt att veta just om Michael blev muslim eller inte. Eftersom sanningen har uppenbarats för mig och jag vet vad som komma skall.



Och jag vet att Michael har lidit otroligt mycket i denna värld och blivit utnyttjad och hatad av många, och hoppas att på uppståndelsedagen att han står framför Allah (swa) som en stolt muslim!



Frid vare med er! Meddie.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0