Han blev mördad


Michael Jacksons familj är övertygad om att han blev mördad. De tror att en grupp som vill lägga vantarna på hans förmögenhet ligger bakom.

– Jag vet vilka som gjorde det och jag ger inte upp förrän jag satt dit dem, säger systern La Toya Jackson.

I intervjuer med brittiska News of the World och Mail on Sunday talar La Toya, 53, ut om Michaels sista tid i ­livet och hur familjen nu försöker hjälpa barnen att ­klara sig igenom sorgen.

– Michael blev mördad. Vi tror inte att bara att en person var involverad, utan en hel sammansvärjning. Jag känner att det bara handlade om pengar. ­Michael var god för mer än en miljard pund (12 miljarder kronor) i musikrättigheter och någon dödade ­honom för det. Han var värd mer död än levande, säger hon.

Källa. [Läs mer!]
Kommentarer
Postat av: :D:D

tack detsamma.

jag älskade MJ, han är en utav mina favoriter.

ska verkligen följa den här bloggen :)

2009-07-12 @ 19:17:00
URL: http://liibeerty.blogg.se/
Postat av: :D:D

va bra :D

du har faktiskt fått med allt i stort sätt tkr jag :) keep going ;)

kan ej fatta att han är död :(

2009-07-12 @ 19:23:52
URL: http://liibeerty.blogg.se/
Postat av: Aya

älskar oxå han 3 år sen han blev min största idol :P älskar latoya o janet jackson oxå!! janet har jättefin röst o hennes låtar e jättebra! :P

2009-07-25 @ 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0