Här föddes en stjärna


Paris Jackson, 11, tog tag i mikrofonen. Och trollband en värld.

– Jag älskar pappa så mycket, sa hon.

En superstjärna var död – en annan hade just fötts. Inne på arenan satt 11 000 fans. Runt om i världen hade hundratals miljoner människor bänkat sig framför tv-apparaterna för minneshögtiden. De såg den elvaåriga flickan gå fram för att tala om sin far, Michael Jackson.

– Ända sedan jag föddes har pappa varit den bästa pappan man kan tänka sig.

– Och jag vill bara säga att jag älskar honom så mycket.

Paris Jackson började snyfta. Människor i Los Angeles, London, Stockholm, Kairo, Tokyo – över en hel planet – grät med henne.

Källa. [Läs mer!]

Kommentarer
Postat av: Jessica

det är så hemskt, så fel liksom :/ världen behövde honom

2009-07-09 @ 13:30:06
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/
Postat av: moa

& jag var en av dom

2009-11-24 @ 18:51:27
URL: http://skrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0