Obama hyllar Michael Jackson



En vecka efter Michael Jacksons plötsliga och chockerande död kommenterade på torsdagen USA:s president, Barack Obama, händelsen.

– Jackson går till historien som en av de absolut största artisterna, sa Obama i en intervju med AP.

– Jag växte upp med hans musik och jag har alla hans låtar på min iPod, fortsatte Obama, som bara är tre år yngre än Jackson.

USA:s president tillade dock under intervjun att han betraktar Jacksons livsöde som "tragiskt och sorgligt". I stället för att direkt efter Jacksons död gå ut med ett offentligt meddelande skickade Obama ett privat brev till familjen Jackson där han framförde sina kondoleanser, rapporterar People Magazine.

Källa. Veckans blogg: Johanna!

Kommentarer
Postat av: caroline

SV: Tack så mycket!

Jag har frågestund i min blogg, så ställ gärna en fråga (;

2009-07-30 @ 16:27:31
URL: http://kingas.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack detsamma!(:

www.hhilals.blogg.se

2009-07-30 @ 16:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0