Svar på frågor


Varför tycker du om MJ:s musik?
Därför att jag aldrig blir tött på hans låtar som man lätt blir på de andra artister. Jag kan lyssna på samma låt hela dan utan att bli trött på det. Tycker att det är bra.

Sammarbetar du med remembermichaeljackson.blogg.se?
Jag skulle inte kalla det sammarbetar. :P

Vad lyssnar du på för musik förutom michael jackson?

Jag lyssnar på allt möjligt, skulle ta långt tid och skriva ner allt.

Vilken är din favorit musikvideo med michael jackson?
Svårt fråga! Gillar faktisk alla med Thriller får det nog bli.

Hur mycket kan du säga om såkallade Michaels hemliga kärleksbarn i norge?

Jag vet faktisk inte vad jag kan säga, jag vet själv inte om jag tror på det.

Hur mycket vet du om hans son Prins Michael II "Blanket" för man har inte hört så mycket om han?
Jag vet inte mer än ni. Man har inte heller hört så mycket om honom så jag vet inte.

Vad händer med kidsen?

Det vet vi inte än. Men jag tror att Michaels mamma skulle ta hans om de även om de vill att Jenet ska det.

Vilken låt gillar du mest av MJs låtar?

Oj, en till svår fråga, men om jag måste välja så blir det Heal the world, även en av Michaels favorit.

Vad vill du uppnå med bloggen?
Jag har inte tänk så mycket men det är väl att alla MJ fans ska besöka den och dela sina bästa MJ minne.

Vilken av hans låtar är din favorit?
Jag har många! Bad, D.S, Another part of me, Thriller,  Billy Jean, Black or White, Heal the world, Man in the mirror, Wanna be starting something, Beat it, Can you feel it  och mycket mer!

Hur länge har du varit MJ fan?
Inte så länge faktisk. Jag började inse att hur bra hans musik är dagen efter att han dog.

Hur gammal är du och när började du gilla Mj?
12 år, det jag är nu.

Är det något du inte gillar hos michael jacksson, vad isåfall ?

Nej, det är ingenting jag inte gillar med Michael Jackson.

Hur kommer det sig att man inte har sett bilder eller märkt på MJ på något sätt när han blev vit?

Det finns många bilder! Ganska lätt och hitta också.

Tack för alla era frågor! Hoppas att ni är nöjda, för det är jag!
Kommentarer
Postat av: michaela

Sv: Tack :)

2009-07-26 @ 15:57:36
URL: http://miccisd.blogg.se/
Postat av: aw.

tack :D härlig blogg!

2009-07-26 @ 16:02:28
URL: http://alleballele.blogg.se/
Postat av: iennifer

sv: tack så mycket desamma!!!:)

2009-07-26 @ 16:03:02
URL: http://iennas.blogg.se/
Postat av: felicia

Första frågan var ju faktist varför du tycker om hans musik hihi:)

2009-08-03 @ 18:44:22
URL: http://feliciiandersson.blogg.se/
Postat av: Nora

ooh, asså jag måste säga att denna bloggen är en av dem bästa i hela världen.. everything about Michael is.. I love him soo much..:'(

2009-08-11 @ 19:57:33
URL: http://temsah.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken är din favoritlåt med Micheal Jackson när han var liten?

2009-10-26 @ 18:08:14
URL: http://annategel.blogg.se/
Postat av: mj fan<33333333333333

samma här, jag började också lyssna på hans musik efter han dog och det jag ledsen över ,(alltså att jag inte upptäkte han tidigare) :(

Inan så hörde man bara rykten och vad andra personer hade hört och jag tänkte väl att han bara var en vanlig artist med samma vanliga kändis problem . Men efter han dog så sökte jag på youtube efter han och satt flera timmar och bara kollade på musik videor , filmen från sjukhuset när han hade dött , sökte på google om alla fakta jag kunde hitta , kollade på alla bilder på typ hela google(haha).Jag måste bara lyssna på hans musik och kolla på han för han är så himmla duktig och man blir så glad när man hör och ser han. Om man är på dåligt humör så är han den som gör en glad , och jag tror INTE på alla rykten om honom. Han var en så himmla bra person och det var synd att han blev så missförstådd. Luv y mj,Du betyder så mycket för mig , så mkt att vissa inte fattar .

Jag tycker det är kul att du(vet ej vad du heter men du som har den här bloggen)verkar gilla han på samma sätt som jag , och alla andra mj fan.

Go mj fan (haha) ;)

Det här blev en riktigt lååång kommentar men detta behövde sägas .:)

michael<333333333333333

2009-10-26 @ 19:48:57
URL: http://michaeljacksonblogg.blogg.se/
Postat av: Janice

Hejsan! Jag älskar din blogg! JAg är själv ett MJ fan, och jag blev också ett fan av honom när han dog. Men det kusliga är att några dagar före han dog, fick jag några ryckningar i mina ben och armar och händerna. Jag förstod itne vad det var, men när jag såg på MJ´s begravning och senare på några videor av honom, insåg jag att jag har samma sprattel för mig som han hade! Sprattel, och sprattel men sånadära ryckningar. <3 Jag blev asrädd. Först trodde jag han skänkte hand gåvor till mig, men hallå? xD :-P Varför skulle han det? TIll mig? Och före han ens hade dött. :-P Nåjah. Jag ville bara säga att jag också är en tjej på 12 år, och att ni hittar ganska fina bilder på MJ i min blogg, plus inlägg av mig! xD haha :-) <3 Love and peace to planet earth!

2011-03-12 @ 21:08:07
URL: http://janicelovesmj.devote.se
Postat av: janice

Hejsan! Det är jag igen... jag ville bara säga att jag håller på att göra en film på paint, som är Michael Jackson - Bad, i full verision! <3 Hejdå! <3

Peace!<33

2011-03-12 @ 21:10:23
URL: http://janicelovesmj.devote.se
Postat av: ella

Michael sa i en intervju att en av hans kompisar (kommer inte ihåg vad han heter) och hans fru hade en hund som hette Blanket. I en annan intervju förklarar han vf Prince Michael 2 kallas Blanket. Han sa: Blanket is a thing we use in our house, it means that you've been blessed. Blanket is a blessing. Han förklarar alltså att "blanket" är en välsignelse. Så jag tror det är något som hänger ihop där. :D Bra blogg förresten. MICHAEL JACKSON-THE KING OF POP ! :D

2011-03-15 @ 17:51:51
URL: http://saganomella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0