My answers


Tack för alla frågor! Jag trodde faktisk inte att det skulle bli så många men jag hade tydligen fel!

Tror du att MJ hade samlag med barn?
Nej, det tror jag inte.

Vad tycker du om MJ?
Jag tycker att han är en jättebra människa som skapar mycket bra musik. :)

Vad tror du kommer hända med hans barn?
Jag tror att de kommer ha det bra. Jag tror också att de kommer bli väldig stor, kanske som Michael? :)

Vet du om barnen är Michael´s för att en kompis sa till mig att den yngsta var den som Michael´s biologiska barn?
Jag vet att barnen är Michael. Man ser likheten. Prince och Blanket är ganska lika tycker jag och de har inte samma mamma. Michael måste ju vara pappan.

Har du sett någon film med Michael? Vilken i så fall var bäst?
Jag har bara sett The Jacksons: American Dream [Jag vet, jag ligger efter med mycket!], fast Michael inte är med. Men jag ska ju se This is it!


Vilken är din favoritlåt med Micheal Jackson när han var liten?
Jag har många! ABC är en av de. :)

Vilken låt får dig på bra humör när du är ledsen av Michael?
Alla! Bara jag hör hans röst så blir jag glad.

Vad heter hela Michael´s familj?
Jag har en beskrivning om familjen här, alla utom barnen. Pappa heter Joe och mamma Katherine. Deras första barn var Rebbie, sen Jackie, Tito, Jermaine, La Toya, Marlon, Brandon [dog vid födsen], Michael, Randy och Janet. Michaels barn: Prince, Paris och Blanket. :)

När bestämde du att du ville göra en blogg om Michael?
På kvällen, när jag skulle sova den 4 juli.

Har du någon favorit låt och album med michael?
Man in the mirror har varit en favorit ganska länge nu. Thriller har många bra låtar så det är ett favorit album.

Hur länge och när började du att gilla Michael Jackson?
Mest efter hans död. Jag har gillat hans låtar ganska länge, men jag visste inte vem som sjöng de. Sen när han dog sökte jag på youtube och fick svar.

Varför gjorde du en blogg om honom?
Jag vill hedra honom och att folk ska minnas honom tillsammans här i bloggen.

När börja du gilla MJ?
Jag började gilla själva Michael efter hans död.

Hur gammal är du?
Jag är 13 år.

Vet du om MJs barn är oskadda efter bilolyckan?
Ja, det är de. :)

Vart hittar du bilderna på Michael Jackson?
Jag googlar väldig mycket på honom och så kommer bilder upp.

Hur kom det sig att du fick ett så stort intresse för Michael?
För att han är en intressan person. ;D

Vilken är din absolut favorit låt av Michael?
Man in the mirror!

Vart kommer du ifrån som har gjort denna blogg?
Jag vill hest inte säga det så att alla som läser bloggen vet. Vissa av mina kompisar kollar in bloggen lite då och då och jag vill vara så hemlig jag kan.

Vill du att MJ's barn ska stå i rampljuset?
Nej. Men alla vet redan vem de är ändå. ;)

Vem av alla Michaels karriär-förstörare tycker du borde få dö?
Jag tycker att ingen ska dö. Bara att de mår dålig över allt de har gjort. Ni vet? Svårt att förklara!

Hur började du gilla honom ?
Jag sökte på youtube och han blev en favorit direkt, jag vet inte hur. :)

Varför gör du det, varför är han så himla speciellt för dig?
Han gör mig glad, det brukar inte många göra. Jag får mycket bättre självförtroende och mycket mer. Han är en riktig stor förebild för mig.

Vad heter du?
Det säger jag inte. x)

Om du bara fick välja EN MJ-låt som du skulle lyssna på resten av ditt liv, vilken skulle du välja då?
Man in the mirror! Den får mig att bli glad, ledsen och ja, allt samtidig så den hjälper mig en hel del.



Har du någon Jackson-pryl? Ex. T-Shirt, Skiva, Dvd/VHS, bok mm.

Jag har faktisk inget. :( Jag sparar lite pengar just nu. Men jag ska köpa!

Vad betyder MJ för dig?
Allt! :)

Vilken är din favorit MIchael Jackson move (dans)?
Moonwalk och många fler. Jag gillar alla hans moves.

Läser du andra MJ-bloggar?
Ja, det gör jag faktisk. Man får ju insperation av andra. :)

Läser du andras bloggar (t.ex. Kenza, Stina Lee, Foki)?
Ja.

Vad väljer du; Att få tillbaka Michael Jackson, eller att bli rikast i världen?
Få tillbaka Michael Jackson!

Tror du att Michaels karriär hade sett annorlunda ut om han inte blivit dömd för att vara "pedofil"?
Ganska annorlunda skulle jag tror.

Tycker du att det är fel att bli fan av någon efter han/hon dött?
Nej, det gör jag inte. Jag tycker att man kan bli ett MJ fan när som helst. :) Det är ju bara bra.

Vilka låtar finns det på skivan Invincible, och vilka finns på HISTory?
Jag har skrivit om det i bloggen. :) Invicible kan ni läsa om här och HISTory här.

 

Kommentarer
Postat av: mj fan <333333333

Tack för alla bra svar.:)

2009-10-31 @ 11:42:19
URL: http://michaeljacksonblogg.blogg.se/
Postat av: rebbie

Sv; Åhh, tack :D bara en grej; du glömde Randy i familjen! ;D

2009-10-31 @ 12:33:45
URL: http://rebeckasclose.blogg.se/
Postat av: moa

:)

2009-10-31 @ 12:40:14
URL: http://skrot.blogg.se/
Postat av: Alicia

SV: Haha -.- du tog typ alla låtar på skivan! Haha.

Men mina är nog You are my life, Unbreakable och Speechless :')

2009-10-31 @ 12:48:12
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: mj fan!!!!

tack för alla svar :)!!

Men du glömde randy när du räknade upp hans familj ;)

2009-10-31 @ 13:11:13
Postat av: Leonard

Jo då här med! Gör du då? Intressanta svar som kommit upp också :)



Trevlig Alla Helgonaafton! :)

2009-10-31 @ 13:14:32
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Yasse

bästa bloggen ♥

2009-10-31 @ 16:00:38
URL: http://forthoose.blogg.se/
Postat av: Anne från anneliscious.

Du har riktigt bra svar & det är kul att du ärlig tycker jag :) ♥

2009-10-31 @ 17:31:15
URL: http://memorytokingofpop.blogg.se/
Postat av: kamilla

Hoppas du får en trevlig Halloween!:D

2009-10-31 @ 17:42:22
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: Hanna: mj fan

Jag är inte den enda!! Jag kände till några av mj;s låtar när jag var yngre och jag har alltid velat kolla upp det!! Sen när han dog så gjorde jag det, och blev besat!! I´m not the only one!! Thank u! <33

2009-10-31 @ 17:55:32
URL: http://hannadacke.blogg.se/
Postat av: joana

a iför sig:)



Men omg när jag såg this is it på bion jag dog verkligen jag bara grät o grät:(:(

2009-10-31 @ 18:02:30
URL: http://joanaz.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Hej vet du vart man kan köpa The Jacksons an american dream? Jag vill ha den sååå mycket!! Snälla svar!!

2009-10-31 @ 18:06:04
URL: http://ninniefoto.blogg.se/
Postat av: linda

Du måste bara se filmen this is it, sjukt bra! :)

2009-10-31 @ 22:31:30
URL: http://halleang.blogg.se/
Postat av: saandraa ;D

roligt med mångra sfrågor och svar! :D

2009-11-02 @ 19:40:52
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: Lil.g

marlon dog inte vid födseln jag har varit jackson fan ända sen 5 år marlon lever ju fortfarande och jermine är äldst rebbie är äldst av flickorna jag kan skriva i ordning vem som födes först och sist

Jermine sen Jackie sen Marlon sen Tito sen Michael sen Rebbie sen Latoya sen JANET!!! nu fick du svar du tror du vet allt tjejen

2010-08-12 @ 09:15:04
URL: http://elnamchiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0