Jag vill gå med Cirque du soleil


Alla sorters människor är anslutna till Michael Jackson är spricker i sömmarna sequined att vara en del av den kommande MJ-tema Cirque du Soleil show - inklusive en av dansarna från Michael's "This Is It"-turnén.
TMZ har lärt Danielle Rueda-Watts, en av de 12 dansare plockas av Jackson för London konserter - har faktiskt arbetat med Cirque innan (om "Love" visar) och hon berättar det vore "bra att arbeta med dessa människor igen. "När vi först rapporterade först Cirque visa att den öppna hösten 2011 och kommer att inriktas mycket på dans - med varumärke Cirque akrobatik.

Källa.
Kommentarer
Postat av: c - another part of me.

sv: tänkte väl det, du kan ju jättemycket om the Jacksons!

Lite mer än mig, jag kan inte alla barns namn, dom viktigaste håller jag iallafall koll på, Prince, Paris & Blanket!

:)

2010-05-01 @ 09:06:56
URL: http://caisasblogg.blogg.se/
Postat av: Ebba♥MJ

är allt bar med dig :)

2010-05-01 @ 10:44:20
URL: http://ebbismj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0