Bli veckans fan!


Kul att många vill vara med i "Veckans fan"! Tyvärr kan inte alla bli "Veckans fan" samtidigt här, men ju mer du är med, har du större chans att bli "Veckans fan".

Nu kör vi igen, inför nästa vecka. Börjar skriva lite tidigare så att många kan vara med. Nya frågor bli det också. Om du inte vet vad det är, lär här.

Frågorna:
Vad heter du?
Hur gammal är du?
Har du någon blogg?

Hur ska du hylla honom den 29 augusti 2010?
Har du sett han live?
Vilka filmer med Michael har du sett?
Favorit citat med Michael?
Vad tycker du om Michael?

Skicka in era svar till [email protected]. Skicka gärna in era favorit Michael Jackson bild eller något ni har gjort! Vinnaren kommer jag välja ut på måndag.

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Hejsan :) jag vill ge ett tips till dig.

Det har kommit ett ny program som heter dansfeber som börjar på lördag 28 augusti kl 20.00 i tv4 :)

och såg reklamen att dem kanske kör lite michael jackson steg och sång på lördagen, man vet aldrig om det kommer sånt :) men det kommer mer progam av det, mvh ellinore

2010-08-21 @ 18:09:29
URL: http://baraelliies.blogg.se/
Postat av: Louise

Nu har jag skickat mina svar, oj fast glömde bild... får skicka ett till epost då:P

2010-08-21 @ 19:11:48
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/
Postat av: Pernilla - Vardag*Musik-Mj*Tips*Mode

Hejhej!

Först vill jag bara säga, älskar headern! :D

Och jag har också en fråga! ^^

Vart hittar du alla bilderna på Michael Jackson? :)

2010-08-21 @ 20:33:13
URL: http://pernillaheterja.blogg.se/
Postat av: hggfdhfcgh

vad söt bild.. börjar typ gråtaaa

2010-08-22 @ 17:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0