"Hade Jackson i telefonen"


I dagens "Sommar i P1" berättade Darin om när hans största idol väckte honom mitt i natten.

- Jag hade Michael Jackson i telefonen, säger artisten.

I dagens "Sommar i P1" berättade artisten Darin Zanyar, 23, om ett av de största ögonblicken i sitt liv. Nämligen när han väcktes mitt i natten av telefonen och hans största idol fanns i andra änden. Klockan var tre på natten och Darin låg och sov i sitt rum i föräldrarhemmet i Råcksta i Stockholm. Samtalet var från en vän i USA, "var bara tyst och lyssna", sa han till Darin.

- Jag förstod ingenting men jag hängde kvar i telefonen. Det var lite otydligt i början. Plötsligt hörde jag någon börja sjunga, jag förstod direkt då att det var Michael Jackson i bakgrunden. Jag hade Michael Jackson i telefonen! Jag hade precis vaknat och var samtidigt chockad så hela grejen kändes overklig.

I telefonluren hörde Darin hur hans stora idol gick in i ett sångbås och började sjunga till musiken till låt han inte hade hört förut.

Källa. [Läs mer!] 

Kommentarer
Postat av: emma

smama här:D

2010-08-16 @ 14:58:24
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: HEDVIG

åh vad kul! hur kom det sig att michael ringde honom??

2010-08-16 @ 22:31:08
URL: http://hedvighedvig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0