Veckans fan är...


Louise Rydhs favorit bild.


...Louise Rydh, grattis! Jag håller med dig, bilden är väldigt söt!

Svar på frågorna:

Vad heter du? Louise Rydh.
Hur gammal är du? 18 år.
Har du någon blogg? Ja.

Hur ska du hylla honom den 29 augusti 2010? Jag ska ta på mig en av mina Michael Jackson T-shirtar och lyssna massa på MJ, kolla på massa MJ dvd:er och skriva blogginlägg om honom.
Har du sett han live? Nej, tyvärr inte.
Vilka filmer med Michael har du sett? The Jacksons: An american dream, Michael Jackson story - unmasked, Man in the mirror, This is it och Live in bucharest.
Favorit citat med Michael? "In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filles with despair, we must still dare to dream. And in a world filled with distrust, we must still dare to believe".
Vad tycker du om Michael? Han var den största inom musiken, det är svårt att inte älska honom för att han gjorde så mycket. Han har berört så många, när han har sjungt och dansat , men också när han har hjälpt sjuka barn och barn i andra länder. Han var inte bara "The king of pop" och han var så mycket mer. Det var många som bara såg honom som en popstjärna, men jag såg honom även som en man som ville ha ett vanligt liv och ville vara hjälpsam, skapa fred i världen. Det känns som denna mannen har berört alla på något sätt, och han gör det fortfarande även fast han inte finns här, och han kommer nog alltid göra det så länge hans musik lever kvar.
Kommentarer
Postat av: giulia

tack din med !

2010-08-23 @ 15:54:02
URL: http://disilvestro.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack din med! :D

2010-08-23 @ 15:54:12
URL: http://sevils.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack! :D

2010-08-23 @ 16:38:27
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0