Familjen presenterar "Forever Michael"!


Michael Jackson och hans arv lever vidare och på 1-års jubileumet av hans bortgång, den 25 juni i år, kommer familjen Jackson att presentera en röda mattan-tillställning, som omfattar framträdanden och stora festligheter för att hedra den populära sångaren, vid namn "Forever Michael". Eventet kommer att hållas på Beverly Hilton Hotel i Beverly Hills och tanken är att samla hela Michael Jacksons familj, alla fans, supportar, kändisar och ja, hela samhället, för att hedra honom! Vi tycker att det är mycket fin gest och tanke för att hedra King of Pop och eventet är öppet för allmänheten! Vi saknar dig Michael!

Källa.
Kommentarer
Postat av: moa

haha :(

2010-06-23 @ 15:30:39
URL: http://skrot.blogg.se/
Postat av: Cybéle

We all miss him <3

2010-06-23 @ 18:00:05
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har en fråga som jag SKULLE BLI SÅÅÅÅ GLAD om du kunde svara på =)

vart får du alla fina michael jackson bilder ifrån?

för många bilder är ju väldigt ovanliga och jag har inte sett alla, och då har jag varit ett fan i evigheter.

kram =)

2010-06-23 @ 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0