Merrillville värd Michael Jackson konvention


Ett Michael Jackson fan konvent hålls för första gången i Merrillville, Ind, i augusti. Händelsen har anmälts måndagen i Merrillville på Radisson Hotel och Star Plaza Theatre, som är värd för evenemanget från 26-29 augusti. Tusentals Michael Jackson fans väntas flockas nordväst Indiana för händelsen. Augusti 29 skulle ha varit Jacksons 52. Födelsedag.

Den MJFanvention kommer att uppträda från nästa generation av Jacksons, däribland Michael systerdotter, Genevieve Jackson. "Min farbror Mike brukade berätta hur han älskade det här i Indiana förr i tiden så det är därför det är bra att konventionen här eftersom den är så speciell, det är en sådan speciell plats i min familj, sade Genevieve Jackson. Det är första hyllning händelse godkändes av Jackson familjen som kommer från närliggande Gary, Indiana. Biljetter fick säljas den 29 mars kl 8:58 på MJFanvention webbplats.

Källa.

Kommentarer
Postat av: Clara

Sv:okej, jobbigt. Vad har du gjort denna vår dag då??

2010-03-30 @ 22:04:39
URL: http://innoncence.blogg.se/
Postat av: paulina

han skulle fylla 51 <3 iår fyller michael 52

2010-03-31 @ 09:42:46
Postat av: Katta

buu i wish i could be there :(

2010-03-31 @ 21:25:09
URL: http://moonwalker.webblogg.se/
Postat av: Amanda

jag älskar verkligen michael jackson!min favvo låt var billey jean och the way you make my fell.. och mm.

2010-04-02 @ 10:30:11
URL: http://amepanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0