Bli veckans fan!



Förlåt för att jag inte har skrivit något om "Veckans fan" i två veckor nu, men jag går i åttondeklass och det är mycket plugg och sånt och jag hinner knappt uppdatera. Men nu ska vi köra inför nästa vecka.

Frågorna:
Vad heter du?
Hur gammal är du?
Har du någon blogg?


Bästa Michael Jackson låt du vet?
Vad skulle du säga om du träffade han?
Hur började du lyssna på hans musik?
Favorit album?
Vad finns i din Michael Jackson samling?

Som vanligt skickar du dina svar och kanske en favorit bild på honom till bloggens mail: [email protected] eller skriver du som kommentar här.

Lycka till!
Kommentarer
Postat av: Lovekingofpop!

Bästa Michael Jackson låt du vet? Man in the mirror!

Vad skulle du säga om du träffade han? I love you!!

Hur började du lyssna på hans musik? En kompis spelade låten bad och ja vart fast för han på direkten!

Favorit album? Dangerous, Thriller :)

Vad finns i din Michael Jackson samling? Hans album och bilder :)



2010-09-11 @ 21:42:03
URL: http://Lovekingofpop.devote.se
Postat av: fkldsfk

1. Hanna

2. 13 år

3. Nej, inte just nu

4. Jag har två favoritlåtar och det är Man in the mirror och I want you back. Det är sådana låtar jag aldrig tröttnar på! Har lyssnat väldigt mycket på dom i ca ett år och bara älskar dom fortfarande.

5. Jag skulle inte kunna säga någonting! Jag skulle inte ens kunna andas.

6. Min mamma lyssnade på han en gång och jag frågade vem det var. Sedan dess har jag älskat MJ!

7. Jag har många MJ-låtar i mobilen, några böcker om han, ska snart köpa två nya skivor och så många teckningar jag ritat på MJ om det räknas ;)

2010-09-11 @ 23:16:53
Postat av: Matilda

1. Matilda

2. 17 år.

3. Ja, det har jag. www.tredjebloggengillt.blogg.se.

4. Jag har så många favoriter, men om jag bara får välja en tar jag They don't care about us.

5. Om jag kunde få hans autograf.

6. Efter hans bortgång började radio och tv spela hans låtar och då blev jag själv nyfiken på hans musik.

7. Det enda jag har, The Essentials.

8. Ett album, filmen The Wiz, en MJ-klocka som är köpt i Polen, två affischer och serietidningen om hans liv.

2010-09-12 @ 12:52:39
URL: http://tredjebloggengillt.blogg.se/
Postat av: Alexandra

1. Alexandra

2. 15 år

3. nej

4. Det växlar fram och tillbaka hela tiden, men kanske Will you be there eller Man in the mirror.

5. Beror på om jag skulle träffa honom på ett ställe där det är lugnt och skulle kunna tala med honom, då skulla jag nog säga att jag gillar hans musik, och att jag uppskattar allt han gör för att hjälpa alla människor, och det han gör för våran värld. Men skulle det vara på en konsert eller någor liknande skulle jag nog bara fråga efter autografen och en bild med honom :)

6. Jag har alltid gillat Billie Jean och då han moonwalkar, men det var väl mest efter hans död jag började lyssna..

7. History och Thriller

8. The ultimate collection box, en stor tavla och en affish, ett kollage av bilder på honom jag gjort själv och två böcker.

2010-09-12 @ 20:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0