Veckans fan är...

Liridonas favorit bild.

...Liridona! Grattis! Bilden som du har gjort i Picasa är jättefint!

Vad heter du? Liridona.
Hur gammal är du?
13 år i oktober.
Har du någon blogg?
Ja.

Bästa Michael Jackson låt du vet? Smooth Criminal för tillfället.
Vad skulle du säga om du träffade han?
Hm.. Många saker skulle ha flygit ut på en gång men det första som skulle ha flugit ut ur min mun är nog ha varit att han är den bästa artisten genom tiderna och att jag verkligen uppskattar hans arbete.
Hur började du lyssna på hans musik? Min mamma brukade sätta på hans låtar samt andra artister. Visste aldrig på riktigt att det var Michael Jackson men efter en tid fick jag reda på det och nu är han min idol!
Favorit album? Vet inte faktiskt.. Ganska svårt. Alla hans album är riktigt bra. Kan inte välja.
Vad finns i din Michael Jackson samling? Jag har ingen samling... Typ har hans låtar i min mobil. Några av de i alla fall.. men vill skaffa affischer och de men vet inte var man kan skaffa de.
Kommentarer
Postat av: Liridona

OHH TACK SÅ HIMLA MYCKET! :D

2010-09-13 @ 14:47:35
URL: http://dunnas.blogg.se/
Postat av: sofia

Kan jag få skicka in en bild och svara på frågorna? Helt seriöst, jag älskar honom, har massa saker med honom, han är hela mitt liv!

2010-09-24 @ 20:43:03
URL: http://slsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0