Bli veckans fan!


Jag fick en super bra tips från en som kallade sig M.m [Tack!] om att jag skulle ha något som heter "Veckans fan". Jag tycker att det är en riktig kul idé och hoppas att ni är med också.

"Veckans fan" går ut på att jag väljer en person som har skickat in sitt svar på mina frågor och lite annat. Den personen som vinner kommer jag skriva om det i ett inlägg och länka personen. Efter en vecka kommer jag välja en ny "Veckans fan". Jag hoppas att ni förstår, jag är lite dåligt på att förklara, haha!

Frågorna:
Vad heter du?
Hur gammal är du?
Har du någon blogg?

Hur länge har du läst denna blogg?
Hur länge har du varit Michael Jackson fan?
Favorit film och bok om Michael?
Hur upptäckte du honom?
Hur mycket betyder han för dig?

Skicka in era svar till [email protected]. Skicka gärna in era favorit Michael Jackson bild eller något ni har gjort! Vinnaren kommer jag välja ut på måndag.
Kommentarer
Postat av: Anonym

super:D vad gör du?

2010-08-15 @ 18:59:49
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Nora

1. Nora

2. Snart 16

3. Japp

4. Sen MJ dog då

5. Tyvärr så upptäckte jag MJ på djupet när han dog. Jag har dock lyssnat och dansat till hans musik innan dess klart !

6. Jag gillar mest boken moonwalk, och film moonwalker och this is it. (om det var sånt du menade med frågan?)

7. Vet inte rikigt, man har ju självklart alltid vetat om honom, men jag började väl söka massor på youtube om honom.

8. Han betyder sjukt mycket. Han är min förebild och ger mig sjukt mycket inspiration. Jag älskar honom utav hela mitt hjärta !♥

2010-08-15 @ 19:09:21
URL: http://brushyateeth.blogg.se/
Postat av: Nora

oj, såg nu att man skulle skicka svaren till din mail..

2010-08-15 @ 19:10:08
URL: http://brushyateeth.blogg.se/
Postat av: Hanna: MJ fan

1. Hanna Dacke



2. 13 år



3. Japp, www.hannadacke.blogg.se



4. Så länge den har funits, och älskar den lika mycke nu som då :) <3



5. endå sendans mw passt away.. Riktigt tragiskt, men jag hade nada musik intressen innan honom, och jag är honom evigt tacksam för att ha vissat mig vad musik kan göra :')



6.umm, det var en svår fråga, men jag älskar min bok från usa som pappa gav mig "The michael Jackson Tapes" en jätte bra bok - rekomenderar!



7. Ja som sagt, efter att han passt away, så tänkte jag att jag kanske skulle kolla vad han gjorde för musik och varför han blev så känd. Den tog mig bara några dagar att älska honom av hela mitt hjärta. han tog mig med storm med sin moonwalk, och dom tuffa nyskapande dans stegen. Variationen i hans musik var allt jag behöved för att aldrig mer behöva lyssa på något annat. där fanns all känslor, ilska, glädje, sorg, lycka; ALLT. Och som om det inte var tillräkligt så hade han levt ett sånt fantastiskt liv, både på gott och ont. Jag led med honom, förstod inte hur människa kunde vara så grym mot en människa som bara vill göra gott och bli älskad... Det gör jag fortfarande inte.



8. Han betyder allt för mig. hna öppnade en helt ny värld för mig, och har gjort mig till den jag är idag. tack vare honom vågade jag se ut så som jag alltid hade velat. Han gav mig självförtroende, och fortfarande, än i dag, när jag går på stan med mina hörlurar och sätter på 'give in to me', äger jag världen för tre minuter.

Du finns alltid i mitt hjärta mike, jag kommer aldrig glömma dig.

2010-08-15 @ 19:22:30
URL: http://hannadacke.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv:åh tacktack dsm:D

2010-08-15 @ 19:47:30
URL: http://mikaelav.blogg.se/
Postat av: M I A

Sv: Jaha, va synd!

2010-08-15 @ 23:03:39
URL: http://miaaisraelsson.blogg.se/
Postat av: josefine

Jag heter Josefine.

Jag är 17 år gammal.

Min blogg heter: http://technicolor.blogg.se



Jag hittade den här bloggen nyss!

Jag har gillat Michael Jackson sen jag var liten, älskade the way you make me feel. Jag har alltid tyckt att han varit unik och blir därför helt galen på människor som börjat dyrka honom efter hans död (och inte innan)

Jag har varken läst eller sett en film med honom. Om inte This is it gills, för den har jag sett :)

Min syster kunde alla hans låtar innan hon fyllde 12 (hon fyller 22 i år), hon älskar och dyrkar honom, hon fick mig att upptäcka honom.

Hans låtar kan göra en hel dag för mig.



sv: haha :D



Hur mår du idag? :)

2010-08-15 @ 23:12:47
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tusen tack :D

2010-08-16 @ 00:26:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0