Kan ha blivit kristen


I helgen besökte Andrae Crouch Norge. Han berättade om händelsen under en konsert i Langesund, enligt tidningen Vårt land.

- Då jag och min syster Sandra besökte Michael tre veckor före hans död frågade han om jag kunde be för honom. Jag tror att han blev kristen den dagen, sa Andrae Crouch, som i flera år känt Jackson.

Informationen om att Andrae Crouch träffade popikonen en kort tid före hans död och bett med honom började spridas på internet strax efter Michael Jacksons död. På Andrae Crouchs facebook-fanpage har dock ansvarige, som också är Crouchs talesman enligt Examiner, flera gånger understrukit att bönen inte var någon "frälsningsbön" eller innehöll någon syndabekännelse. "Men bara Gud vet om han, före eller efter, tog emot Jesus i sitt hjärta", tillägger talesmannen.

Källa.

Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Tack så jättemycket! Nu har jag lagt ut två nya inlägg om bröllopet och ännu fler bilder! Hjälp mig gärna att välja ut en bild som vi ska ha som förstoring på väggen =)

2009-08-13 @ 12:08:45
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: holly

det finns bilder och massa anat när michael jackson konventerar sig till islam, aldså blir "muslim".. han har också gjort två låtar, och sjungt om det. men dom är mindre kända, men jag kan skicka dom via msn om det behövs =)

2009-08-13 @ 12:23:15
URL: http://nazty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0