Hyllad av storstjärnorna



Det blev en storslagen ceremoni när världsstjärnorna hyllade King of Pop i Staples Center.Artister som Mariah Carey, Usher och Stevie Wonder uppträdde på scenen framför Michael Jacksons guldkista.

- Det här är en dag jag önskar att jag inte hade behövt uppleva, sa legendaren Stevie Wonder.

Tusentals fans, kändisar, vänner och familjemedlemmar hade samlats i Staples Center i Los Angeles för att ta avsked av Michael Jacksom. Cermonin inläddes med att popstjärnans guldkista täckt av röda blommor bars in av han bröder.

– För miljontals runt om världen var Michael Jackson en idol, en hjälte, till och med en kung. Men först och främst var mannen framför oss vår bror, vår son, vår pappa och vår vän, sa Lucious Smith, pastor och vän till familjen.

Källa. [Läs mer!]
Kommentarer
Postat av: 16 år idag

tack, we miss michael! (L)

2009-08-08 @ 21:36:49
URL: http://marieabosamra.blogg.se/
Postat av: A

Hej, jag tänkte tacka för en väldigt fin minnesblogg och så tänkte jag fråga dig lite om bloggdesign eftersom att jag behöver hjälp och din är så fin. =)



1. Vilka bredd och längdmått ska bloggdesignen ha när man gör den i Photoshop?



2. Vad är en header?



3. Hur lägger man in en bloggdesign?



Jag hoppas jättemycket på att du kan och vill hjälpa mig. =)

2009-08-08 @ 21:38:55
Postat av: 16 år idag

hahah allt bra :D

2009-08-08 @ 21:46:20
URL: http://marieabosamra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0