Michael Jackson djupfryst



På grund av familjebråket har begravningsplanerna har lagts på is.

Michaels Jacksons kropp också.

Nyligen uppgav brittiska Daily Star att popstjärnan begravts, med bara de närmaste närvarande. Enligt Daily Stars källor är Jacksons gravplats omärkt för att fans inte ska vallfärda dit. Det fanns inga bilder från ceremonin eller graven.

Men nu får historien en ny vändning. The New York Post och kändissajten TMZ, som avslöjat nyheten och stjärnans bortgång, skriver nu att Michael Jackson fortfarande inte jordfästs.

Orsaken är att hans släktingar inte kan komma överens om platsen för hans sista vila, skriver New York Post.

Därför bevaras han i en frys på Forest Lawn i Hollywood Hills. Hans mamma Katherine besöker ofta platsen där hennes sons djupfrysta kropp ligger, uppger kändissajten TMZ.

Källa [läs mer]: Aftonbladet, tips från Helena.
Kommentarer
Postat av: Meddie

Hmmm.. ändrar mig lite ändå.. Detta kan ändå stämma.. nu när jag tänker efter.. ta gärna bort min tidigare kmt om du kan för jag ändrade mig. Peace!

Postat av: Meddie

Tack gumman.. Kram

Postat av: Linda

Ser att du är ett fans av Michael Jackson. Vad tror du om klippet jag lagt upp på min blogg nyligen om Michael Jackson?

Kommentera din åsikt :)

2009-08-16 @ 15:02:17
URL: http://lindagabriella.blogg.se/
Postat av: V,

är så glad att kära Katherine fick vårdnaden om hans barn!

2009-08-16 @ 15:08:49
URL: http://pearlsofglass.blogg.se/victoria
Postat av: Helena

Kroppen må ligga där men hans vackra själ är för längesedan någon annanstans... där han mår bra och ler sitt otroligt söta leende varje dag :)

2009-08-16 @ 15:58:13
URL: http://aeris.blogg.se/
Postat av: Kristell

Tycker väldigt synd om Katherine. Det måste vara mycket mycket svårare och smärtsammare än vad vi någonsin kommer kunna inse. Det visar verkligen vilken relation Michael hade med sin mamma.

R.I.P MJ<3 LOVE U AND WE ALWAYS WILL!<33

2009-08-17 @ 00:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0