Förutspådde sin död


Michael Jackson visste precis hur han skulle dö. Under ett samtal med sin dåvarande fru Lisa Marie Presley om hennes pappa Elvis, sa han:

– Jag kommer att sluta som honom.

Fjorton år senare ser Lisa Marie på tv hur en ambulans kör från Michael Jacksons hus. Hon ser grindarna, folksamlingen utanför, nyhetsjakten, dödsorsaken och vad som rapporteras ha lett fram till dödsfallet:

”Jag ser på nyheterna nästan exakt samma scenario som jag såg utspelas den 16 augusti 1977 (en syn jag aldrig ville se igen). Det är precis som han förutspådde”, skriver Lisa Marie i ett mycket känslosamt och rörande dagboksinlägg på sin Myspace-sida.

Källa. [Läs mer!]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom såg så söta ihop. Älskar honom och älskar hennes stil.<3

2009-07-30 @ 16:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0