Fansen hyllade Michael


På måndagskvällen skulle premiären för Michael Jacksons 50 konserter i London gått av stapeln. Hundratals fans tog sig till O2-arenan för att hedra sin musikhjälte. I kväll skulle ridån gått upp för den allra första "This is it"-konserten.

Fansen såg det som en chans för ett sista farväl till Michael Jackson och strömmade till O2-arenan i sydöstra London med blommor och ljus i händerna. Klockan 18.30 hölls en tyst minut. Det var då konsertarenans dörrar skulle ha öppnats, skriver BBC News. Klockan sju tog många av fansen varandra i hand och sjöng Jacksonlåten "We are the world", rapporterar CNN. Många av dem som kom för att säga farväl hade köpt biljetter till premiärkvällen.

– Jag är här för att hedra kungen", sade Morganna Branah, 29, just tillbaka från Los Angeles där hon hade hoppats få närvara vid den officiella minnesceremonin.

Hon säger att Jacksons död är en av de värsta sakerna hon upplevt i sitt liv.

– Jag kände att det var min plikt att hedra honom som har givit mitt liv så mycket magi och skönhet.

Källa. [Läs mer!]

Kommentarer
Postat av: Sandra

fin blogg :)

2009-07-14 @ 10:50:39
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Sara

Vill du få fler besökare till din blogg?

Vill du tjäna pengar p din blogg, och bestämma själv hur mycket du ska tjäna?!

Gör då som jag! gå in på den här länken:

http://www.bloggsms.se/?t=1445

Och starta med bloggsms idag!

Om du får fler gå in på din länk så lönar det sig ännu mer!

KRAM <3

2009-07-14 @ 10:54:41
URL: http://sthlmsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0