Vanessa förkrossad

Vanessa Hudgens, 20, är helt förkrossad över tanken på att hon aldrig kommer att kunna prata med Michael Jackson igen. "High school musical"-stjärnan blev vän med Michael efter att han och barnen hälsat på backstage efter en av hennes konserter i Las Vegas.

- Det är fantastiskt att jag fick möjligheten att träffa honom. Kenny Ortega, som regisserade "High school musical"-filmerna, arbetade med Michael Jackson inför hans Londonkonserter. Därför kom Michael och hälsade på oss. Han var så rar och helt normal. Det var helt overkligt. Jag kommer aldrig att glömma det, säger Vanessa till Wenn.

-  Jag beundrar honom, precis som resten av världen. Därför är det så häftigt att jag fick chansen att träffa honom. Jag har också pratat med honom i telefon. Det var så märkligt. Hur småpratar man med Michael Jackson?

Källa. Veckans blogg: Johanna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du med, allt bra?

2009-07-28 @ 12:10:06
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Tippie

Tack du detsamma!:D

2009-07-28 @ 12:12:45
URL: http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0