Veckans fan är...


Dibora Daniel favorit bilderna.


...Dibora Daniel, stort grattis! Riktig fina bilder du skickade in också.

Svar på frågorna:
Vad heter du?
Dibora Daniel.
Hur gammal är du? 15 år.
Har du någon blogg? Ja.

Hur länge har du läst denna blogg? Jag har läst den typ sen du startade den.
Hur länge har du varit Michael Jackson fan? Jag har älskat han sen jag gick typ i 3:an.
Favorit film och bok om Michael? Bok: Moonwalker. Film: This is it och Moonwalker.
Hur upptäckte du honom? Min familj har alltid älskat han och dom gör det självklart fortfarande.
Men jag hittade en kassett med Jackson 5 låtar som var min mammas när jag gick i 3:an. Jag började lyssna på deras låtar och blev besatt av "I want you back". Sen började jag lyssna på Billie Jean, Thriller osv. Jag tänkte: Den hära personen är ett geni! Och jag har älskat han sen dess.
Hur mycket betyder han för dig? Michael Joseph Jackson är en legend, den största! Men mycket mer. Det känns som om han var en familjemedlem för mig. Det känns som att jag har känt han i hela mitt liv. Han är The king of music men även The king of love. För kärlek var något som var otroligt viktigt för han och han ville att världen skulle bli bättre och han ville att alla skulle bara älska varandra än att hata varandra.
Han är som en gud också, asså han är to good to be true. Jag kan inte fatta att en person, EN person kan vara så talangfull, så sexig, snäll, vacker,fantastisk och ett geni. Allt det hära och mycket mer var han!
Jag kommer ihåg när jag var yngre och drömde om att få träffa han, har gjort det typ hela mitt liv.
Jag hade planerat att gå på hans konsert med min storasyster men den 25 juni ringde min storasyster och berättade att han hade dött. Jag kunde inte fatta det, jag trodde inte på det. Jag ville inte tro på det. Men såg sen på tv, bloggar, youtube och på andra ställen där folk skrev R.I.P The king of pop och då var jag tvungen att inse att han hade dött. Jag kommer aldrig sluta älska han, har aldrig heller gjort det.
Det finns bara en The king of music och det är Michael Joseph Jackson!
I´ll never let you part, for you´re always in my heart MJ <3
Kommentarer
Postat av: PERFEKTIONIST

Hej du! :D

Du skulle inte kunna rösta på min sko här? : http://nelly.com/designyourshoe/?obj=TqwSRfGReC2zW8MflyEAZ1BmQP5sEi6XMsoeLstpuidEgpkHbmHy Det vore verkligen jättesnällt av dig! Tänk på att du måste scrolla ner på sidan för att se min sko, klicka på 5:e stjärnan ( helst ) och sedan skriva in den kod som kommer fram innan du klickar "Rösta här!". Kram på dig! :)

2010-08-17 @ 02:20:38
URL: http://perfektionist.se
Postat av: Louise

Låter som ett äkta MJ fan :)

2010-08-17 @ 19:31:09
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/
Postat av: Dibora

det är jag louise :)

2010-08-17 @ 20:14:35
URL: http://myydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0