Ängeln Michael


År 1987 dök Wesley Snipes upp i Michael's kortfilm "Bad". Han har talat om sina erfarenheter om att skjuta, hur han såg Michael repetera på resultatnivå och har sedan dess försökt att arbeta med så mycket ansträngning själv. Nu har han talat igen om sina upplevelser med Michael.

Snipes sa, "Jag dansade i videon till" Bad ". Hans död var en stor förlust för oss alla. Och jag hoppas och ber att hans skapare, eller vad du tror på, kommer att skicka tillbaka honom som en ängel för att underhålla oss. Med Michael vi förlorat mer än en "vanlig" person. Det måste finnas något änglalik om någon som kommit och inspirerat så många olika människor över hela världen. Kanske vi bara inte ser efter honom tillräckligt bra. "

Källa.
Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vill bara säga att jag älskar din blogg!

2010-05-09 @ 17:46:55
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: Hanna: MJ fan

true, true. <33

All for love L-O-V-E

2010-05-11 @ 10:40:47
URL: http://hannadacke.blogg.se/
Postat av: michael jackson fan:)

jag älskar michael jackson och vill att han ska komma tillbaks för jag älskar honom du fattar bara inte hut mycket jag älskar honom

2010-05-12 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0