Lionel Richie saknar Michael


Lionel Richie, vars dotter Nicole är Michael's guddotter, har avslöjat att han var helt förkrossad när han fick veta om Michael's död och att han fortfarande saknar honom "varenda dag".

Han sa till The Sun; "Jag tänker på Michael varenda dag. Om du nånsin har förlorat en förälder, och du vill ringa och berätta något och du tänker, 'Åh, jag ska ringa till mamma och berätta för henne.' Sen kommer du ihåg att du inte kan ringa till mamma. Det är detsamma med Michael. Jag tänker på något som jag vill berätta för honom och sen kommer jag ihåg. Det är för mycket. Han var en stor del av mitt liv...".

Källa.
Kommentarer
Postat av: sofia

veckans fans snart? :D

2010-10-04 @ 17:57:48
URL: http://slsn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han var en stor del i alla våra liv. Vi alla saknar honom<3 MJ<3

2010-10-04 @ 18:08:16
Postat av: Hasime

Tycker synd om honom =( förstår precis hur det känns.



MJ<3

2010-10-04 @ 19:57:57
URL: http://hasimegashi.blogg.se/
Postat av: Liv

Michael är så snygg hans musik kommer jag lyssna på fortfarnade hans musik gjorde han med guld och glans, guld.

han var magisk!!!

han är väldigt rolig, fantastisk!!!

Jag saknar honom mycket tusentals ger jag till Michael Jackson

2010-10-05 @ 19:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0