Barn skyddas av livvakter i skolan

 


Barnen Jackson har börjat på en vanlig skola, men deras liv är inte riktigt som för de andra eleverna.Paris och Prince övervakas hela tiden av två biffiga livvakter.

- Det gör att de andra barnen tvekar att kontakta dem, säger en källa till Perez Hilton.

Michael Jacksons barn försöker nu så gott det går leva normala liv. Prince och Paris lärs inte längre upp av lärare i hemmet, utan har i stället börjat på på en vanlig skola.Båda går sedan en tid tillbaka på The Buckley School i San Fernando Valley i Kalifornien, uppger Perez Hilton.

Lektioner och raster är dock inte riktigt som för de andra eleverna, eftersom barnen Jackson hela tiden följs av två livvakter.

– Grejen med livvakterna är rätt jobbigt för de andra barnen. Och det gör att de tvekar att kontakta Prince och Paris. Det här är en stor chans för dem båda, säger en källa till Perez Hilton.

Källa.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

- så synd om barnen /:

2010-09-24 @ 19:52:54
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

- /:

2010-09-24 @ 19:57:55
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Katinka Paulsen

Jag tycker mkt synd om dem att förlora sin far:´( På minds lite om mig själv:( fast jag har kvar mina föräldrar men jag bor inte hos dem:( (en lång historia om du undrar) fast jag har det inte lika bättre här som jag hade hos dem:(

Behöver lite stöd:´(

Jag tycker om din blogg, den är skitfin!!!

2011-05-26 @ 19:54:50
URL: http://katinkapaulsen.blogg.se/
Postat av: leder

lesen :(

2011-09-26 @ 09:45:45
Postat av: Anonym

i love michel jackson i love love him jag älskar Michel Jackson <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-09-28 @ 20:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0