Bli veckans fan!


Dags att anmäla sig till "Veckans blogg". Jag kommer inte på så många frågor, därför är oftast många samma som de andra veckorna, men ni kan gärna komma på egna!


Frågorna:

Vad heter du?
Hur gammal är du?
Har du någon blogg?

Har du dröm om honom
nån gång? Om ja, berätta!
Hur började du lyssna på honom?
Den bästa Michael Jackson låt?
Favorit citat?
Bästa Michael Jackson film?

Som vanligt skickar du dina svar och en favorit bild på honom till bloggens mail: [email protected].

Lycka till!
Kommentarer
Postat av: hej

Kan man skicka i kommentarerna? Gör det iaf^^



Vad heter du?: Elin

Hur gammal är du?: 12

Har du någon blogg: Nej :C



Har du drömt om honom nån gång?: Ja, 3 gånger! Kan berätta alla drömmarna.

1. Jag var i en mataffär typ och så kom Michael Jackson från ingenstans och alla skrek... sen så var jag i skolan och då kom typ Katherine Jackson och så åkte i hennes bil till ett litet hus med en stor pool. Det var typ ett poolparty där XD.. det var hela drömmen..



2. Jag var i en affär och så kunde man köpa glass ur någon sorts automat, man tog en pappersskål och tryckte på en knapp i en maskin så kom det glass xD Och så kom MJ! Men jag var inte ett fan i drömmen utan jag var typ kompis med MJ... det var typ en massa agenter och fotografer med han, men inga fans. Sen skulle jag ta strössel ur en maskin och då svämmade hela affären över av strössel XD



3. Den här drömmen är jättekonstig... jag var i skolan och så var MJ där, men det såg inte ut som MJ utan min lärare xD Men han var liksom ändå MJ. Sen sa han typ "Jag har glömt mitt lösenord till min dator. Mitt användarnamn är MJNJ1"



Hur började du lyssna på honom?: Min mamma gjorde det en gång.

Bästa MJ låt: Alla. MJ får alla låtar han sjunger att låta bra!!=)

Favoritcitat: Vet inte, gillar allt han sägerXD



Bästa MJ film: The Jacksons: An American Dream

2010-09-26 @ 23:03:09
Postat av: Louise

Har nästan aldrig sett en bild på honom där han har kort hår, :P

Annorlunda det ser ut :P

2010-09-27 @ 09:35:09
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/
Postat av: sofia

FANFANFAFNAFNANFANFNA, jag missade! Snälla, gör detta igen!! Och skriv till mig när det är, vill verkligen va med!!!

2010-09-28 @ 10:46:10
URL: http://slsn.blogg.se/
Postat av: tiff

Vad heter du?Viktoria

Hur gammal är du?15 år

Har du någon blogg?www.minslagssyster.blogg.se



Har du dröm om honom nån gång? Om ja, berätta!

Hur började du lyssna på honom?

Ja, jag drömde samma dröm flera nätter i rad. Det var nämligen så att jag var ute i pulka backen när jag var yngre och sedan kom plösligt michael jackson och ville vara med. Vi blev bästisar och lekte men mina barbies och allt HAHH!!!

Den bästa Michael Jackson låt? Åh! alla är fan bäst. MEn kanske att jag lyssnar extra på, man in the mirror, Den ger mig sååå himla mycket känslor!

Favorit citat?Han sa i en intervju en gång såhär:

- If all the people in hollywood who had have plastic surgery went on vacation, there wouldt be a person leeft in town... Så sant! så slutat klanka ner på honom att han har opererat sig! Det är hans ensak eller hur?!

Citat 2: Millions of people lay in the sun to get tanned, they pay a lots of money to fix a fake tan och mane many people DIE because they lay in the solarium, no one says a thing about that?! and when i´ll get a desice the whole world says that i let my raise down. How silly isn´t that?!

Bästa Michael Jackson film? This is it! <3



2010-12-29 @ 11:32:11
URL: http://minslagssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0