Inget "Glee" avsnitt?


Ryan Murphy som skapade den populära show "Glee" har förnekat rykten om att han arbetar på en Michael episod.
Spekulationen var att en Michael avsnitt skulle vara visas i februari 2011 omedelbart efter Superbowl.

Murphy berättade om Ryan Seacrest att han skulle vilja göra en Michael episod dock att han inte har rätt att göra det. "Just nu är det verkligen svårt att klara Michael Jackson musik", sade han.

Tidigare i veckan, tänkte leda stjärna Mathew Morrision, som spelar Will Schuester, det "skulle vara ganska coolt." Morrison tillade att "han är förmodligen den bästa och mest ikoniska artist i musikhistorien." Annan "Glee" star Jenna Ushkowitzas , som spelar Tina Cohen-Chang, utsända Morrison men sade att en Michael episod skulle bli en utmaning.

Källa.
Kommentarer
Postat av: La Toya Jackson

åååhh bilden... lyckliga skomakare!!

2010-09-20 @ 21:35:52
Postat av: PERFEKTIONIST

sv: Kul att du gillade det! :D

Kram! :)

2010-09-20 @ 23:01:35
URL: http://perfektionist.se
Postat av: Josefine

Du översätter direkt ifrån Google Translate va? För då brukar namnen bli fel. Han stavas Matthew Morrison och hon Jenna Ushkowitz :)

2010-09-28 @ 15:48:16
Postat av: Elsa

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-08 @ 15:22:28
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0