Veckans fan är...


Bild vald av mig [ägaren av bloggen].


...Elin! Grattis! Skicka gärna en bild som du gillar med Michael Jackson!

Vad heter du? Elin.
Hur gammal är du? 12 år.
Har du någon blogg: Nej.

Har du drömt om honom nån gång? Ja, 3 gånger! Kan berätta alla drömmarna.
1. Jag var i en mataffär typ och så kom Michael Jackson från ingenstans och alla skrek... Sen så var jag i skolan och då kom typ Katherine Jackson och så åkte i hennes bil till ett litet hus med en stor pool. Det var typ ett poolparty där. Det var hela drömmen.
2. Jag var i en affär och så kunde man köpa glass ur någon sorts automat, man tog en pappersskål och tryckte på en knapp i en maskin så kom det glass. Och så kom MJ! Men jag var inte ett fan i drömmen utan jag var typ kompis med MJ. Det var typ en massa agenter och fotografer med han, men inga fans. Sen skulle jag ta strössel ur en maskin och då svämmade hela affären över av strössel.
3. Den här drömmen är jättekonstig... Jag var i skolan och så var MJ där, men det såg inte ut som MJ utan min lärare. Men han var liksom ändå MJ. Sen sa han typ "Jag har glömt mitt lösenord till min dator. Mitt användarnamn är MJNJ1".
Hur började du lyssna på honom? Min mamma gjorde det en gång.
Bästa Michel Jackson låt? Alla. MJ får alla låtar han sjunger att låta bra!
Favorit citat? Vet inte, gillar allt han säger.
Bästa Michael Jackson film: The Jacksons: An American Dream.
Kommentarer
Postat av: sofia

Kommentera gärna dagen innan vilken tid och sånt! :)

2010-09-28 @ 14:33:01
URL: http://slsn.blogg.se/
Postat av: The King Of Pop MJ ♣

Grattis! :)

2010-09-28 @ 15:26:19
URL: http://thekingofpopmj.webblogg.se/
Postat av: Me and Michael

Coooolt :D ägaren av den här bloggen jag säger bara: Grattis du har gjort ett OTROLIGT jobb, man blir stolt av att se såna som du. Tack<3

2011-04-18 @ 11:43:49
URL: http://formj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0